Wróć do: MODELE
Dniepr 156
- Długość - 2600 mm
- Szerokość - 1700 mm
- Wysokość - 1300 mm
- Rozstaw kół motocykla - 1570 mm
- Prześwit - nie mniej niż 125 mm
- Masa suchego motocykla z wózkiem - 355 kg
- Masa dopuszczalnego obciążenia, włącznie z kierowcą i dwoma pasażerami - 260 kg
- Maksymalna prędkość po utwardzonej nawierzchni - nie mniej niż 95 km/h lub 100 km/h, zależnie od wersji
- Zużycie paliwa - nie więcej niż 7,5 l lub 8 l, zależnie od wersji
- Silnik - czterosuwowy, górnozaworowy, dwucylindrowy, bokser
- Pojemność silnika - 649 cm3
- Stopień sprężania - 7,0
- Skok tłoka x średnica cylindra - 68 mm x 78 mm
- Moc maksymalna - nie mniej niż 32 KM
- Obroty mocy maksymalnej - 5200 obr/min
- Zapłon - bateryjny, 12V
- Gaźniki - K-65T na każdy cylinder
- Paliwo - benzyna LO-72 lub LO-76
- Przełożenia skrzyni biegów:
- pierwszy bieg - 4,11
- drugi bieg - 2,28
- trzeci bieg - 1,70
- czwarty bieg - 1,30
- wsteczny - 3,67
- Przełożenie przekładni głównej - 4,62
- Przeniesienie napędu na tylne koło wałem kardana
- Zawieszenie tylnego koła - wahaczowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami
- Zawieszenie przedniego koła - wahaczowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami
- Koła - wzajemnie zamienne z oponami 3.75-19 (95-484 mm)
- Wózek boczny - typu pasażerskiego
- Alternator G-424 lub GTM1, 12V
- Regulator napięcia 33.3702
- Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu - automatyczna, regulator odśrodkowy typu PM-302A
- Pojemności:
- Bak - 19 l
- Karter silnika - 2,2 l
- Karter skrzyni biegów - 1,5 l
- Karter głównej przekładni - 0,1 l
- Mechanizm różnicowy - 0,1 l
- Reduktor koła wózka - 0,2 l
- Amortyzator - 0,1 l
- Dane dotyczące regulacji:
- Luz zaworowy przy temp. 15-20 stopni C:
- zawór ssący - 0,07 - 0,12 mm
- zawór wydechowy - 0,07 - 0,12 mm
- Przerwa na przerywaczu - 0,4-0,6 mm
- Przerwa na elektrodach świecy - 0,5-0,65 mm
- Luz zaworowy przy temp. 15-20 stopni C:
- Ciśnienie w kołach:
- przód i koło wózka - 1,5-1,6 kg/cm2
- tył - 2,5-2,6 kg/cm2
- Kąt wyprzedzenia zapłonu w stosunku do GMP - 32-36 stopni