Wróć do: HISTORIA

KMZ u progu dziewiątej pięciolatki (1971-75)

Przedstawiamy karty albumu, opracowanego w zakładach KMZ w Kijowie z okazji rozpoczęcia dziewiątej pięciolatki (1971-75). Zawiera on przegląd modeli motocykli produkowanych w KMZ do początku lat 70-tych (oraz tych, które miały być produkowane w nowej pięciolatce), a także wskaźniki produkcyjne, których osiągnięcie przewidywał plan pięcioletni. W danych technicznych motocykli czterosuwowych uwzględniono m.in. ich przebiegi międzyremontowe.

1946r. - K1B "Kijewlanin" - pierwszy motocykl produkowany w KMZ

1947r. - K1W czyli Kijewlanin w wersji inwalidzkiej

1952r. - M-72 (przebieg międzyremontowy: 20 000 km)

1957r. - M-72N (przebieg międzyremontowy: 20 000 km)

1958r. - K-750 (przebieg międzyremontowy: 25 000 km)

1964r. - K-750M (przebieg międzyremontowy: 25 000 km)

1968r. - K-650 "Dniepr" (przebieg międzyremontowy: 30 000 km)

1973r. - "Dniepr"-MT10 (przebieg międzyremontowy: 40 000 km)

1971r. - "Dniepr"-MT9 (przebieg międzyremontowy: 40 000 km)

1975r. - "Dniepr-2" (przebieg międzyremontowy: 50 000 km); silnik o mocy 40-45 KM i stopniu sprężania 8,0-9,0, prędkość maksymalna 110 km/h, rozrusznik elektryczny, hydrauliczne hamulce koła tylnego i koła wózka.

Dziewiąta pięciolatka (1971-75)

  1. Produkcja globalna w tys. rubli i w %
  2. Produkcja motocykli w tys. szt. i w %
  3. Produkcja części zamiennych w tys. rubli i w %
  4. Objętość realizowanej produkcji w tys. rubli i w %
  5. Wydajność pracy w rublach i w %
  6. Liczebność załogi produkcyjnej w osobach i w %

Uwagi:

Dziewiąta pięciolatka (1971-75) - inwestycje

W dziewiątej pięciolatce wprowadzonych zostanie:

Wprowadzenie środków mechanizacji i automatyzacji: